woensdag 31 oktober 2007

Prettig weerzien

Vandaag gaf een ex-collega (uit de tijden dat ik nog bij een IT-bedrijf werkte) een drink omdat hij een jaar loopbaanonderbreking neemt. Hij gaat terug studeren, en nog wel aan de "Studio (Herman Teirlinck)". Bewonderenswaardig, je hart volgen en gaan voor je talent.

De drink vond plaats in het café waar we vroeger ook regelmatig samenkwamen voor afscheids- en verjaardagsdrinks. Ik heb ervan genoten mijn ex-collega'tjes terug te zien. Voor mij voelt het nog steeds als een warme deken om in hun gezelschap te vertoeven (melig he). Alhoewel mijn huidige job inhoudelijk veel meer aansluit bij mijn studies, heb ik op sociaal vlak heel wat moeten inleveren toen ik eraan begon. Maar soms moet je jezelf nu eenmaal een beetje pijn doen om te groeien als mens en/of in je loopbaan. En ondertussen heb ik mijn draai wel gevonden in mijn huidige job hoor, al zal het nooit hetzelfde zijn als toen...

Geen opmerkingen: