maandag 17 september 2007

The Bore Ultimatum (aka Ultimate Boredom)

Ja zeg, voor ik weeral in uitstelgedrag verval even een kleine update.
Ben zaterdag met mijn lief naar "the Bourne Ultimatum" gaan kijken. Hij mocht kiezen. Gaaaaaaaaaaaaap! Ik snap niet hoe die in de Zone 03 beoordeeld wordt met 5 sterren. Er zit veel actie in, dat wel, maar een film uitsluitend bestaande uit actie is mijn ding toch niet. En dan die bewegende camera waarvan ze in actiescènes constant gebruik maken, ik kan maar amper zien wat er gebeurt (soms denk ik dat mijn hersenen trager informatie processen dan bij anderen). Ik leefde echt naar de rustige scènes toe waarin een klein beetje psychologische diepgang zat, maar bleef heel vaak op mijn honger zitten. Trouwens die Matt Damon is wat mij betreft geen overtuigende super-onsterfelijke-megaheld. Die gast heeft zo'n babyface! Met een Viggo Mortensen zouden ze me dat nog eventueel kunnen wijsmaken.
Volgende keer kies ik de film... (Ben X of zo...)

Geen opmerkingen: