zaterdag 22 september 2007

For old times' sake

Gisteren met mijn ex-collegaatjes wezen dineren in de beste Thai van Antwerpen. Mijn eten niet opgekregen maar tegenwoordig vraag ik dan altijd een doggy (in mijn geval: catty?) bag mee. Lekker bijgekletst met A. en I. en een cadeaubon gekregen voor een "ontbijt met bubbels". Cava met aardbeien....njam njam, zie ik al volledig zitten! Thanks my dears!

Vandaag ben ik de Stad ingetrokken (druk druk!) om een kam te kopen, jawel. Vorige week op aanraden van mijn kapper besloten om eindelijk te aanvaarden dat ik geen steil haar heb maar wel golvend haar. Vanaf nu dus geen borstel meer maar een brede kam. En bij deze geef ik mijn lange haren vrij spel en mogen ze zoveel golven als ze willen.

Vanavond weer acute frustratie-aanval omwille van niet vinden van huis. Ben dan maar gaan lopen met Evi (de podcast van start-to-run) om het uit mijn systeem te krijgen.

Geen opmerkingen: