maandag 10 september 2007

Procrastinatie

Mijn legendarisch uitstelgedrag schijnt zich nu ook al uitgebreid te hebben naar het schrijven in mijn blog! Als het zo verdergaat blijft er van die blog niet veel overeind. Spijtig genoeg schrijft een blog zich niet zelf natuurlijk ;)
De redding is echter nabij want sinds kort hebben we hier Wireless Internet en moet ik me dus niet meer terugtrekken in de bureau om te bloggen. Nu zit ik bv in de zetel naar TV te kijken (Man Bijt Hond 10 jaar).

Toch effe een korte update van de voorbije anderhalve week geven.
Zaterdag 1 september zijn we bij S&D gaan eten, hun nieuwe woonst bewonderd want die hadden we nog niet gezien. E&K waren er ook en het was een erg gezellige avond. Bovendien was het superlekker, hebben nl. gourmet gegeten en laatste keer dat ik dat at was ik nog vleeseter (10 jaar geleden dus). Maar met vegetarische hapjes is dat minstens even lekker dus. Wat kan ik voor de rest nog melden? Oh ja, zaterdagvoormiddag 8 september aan een examen meegedaan (insiders zullen wel weten wat ik bedoel - werkgerelateerd). Was wel zwaar moet ik zeggen, 4 uur aan een stuk intensief de hersentjes gebruiken, ben dat niet meer gewoon.

Ik beloof mijn blog wat vaker up te daten, al is het maar met één zin per dag ;)
Solong!
PS Hebben ondertussen 41 huizen gezien....(when o when...?)

Geen opmerkingen: