zondag 25 november 2007

Groot nieuws!

Na 2 jaar en 3 maanden zoeken is het eindelijk zover! We hebben "ons huis" gevonden!!!! Een leuke burgerwoning die volledig instapklaar is (enkel op termijn badkamer en veranda aan te pakken) én bovendien met een gezellig tuintje. En in een toffe buurt....

Oef zeg, het is allemaal zo snel gegaan. Maandag gebeld, woensdag gaan kijken, zaterdag opnieuw, bod gedaan en is aanvaard geweest. Een gevoel van opluchting maar tegelijk ook stress maakt zich van me meester. Want er moet natuurlijk vanalles geregeld worden nu (notaris, lening, appartement opzeggen, verhuis voorbereiden,...).

Op 1 april kunnen we erin, wat mij betreft de beste aprilgrap sinds jaren ;)
Je ziet: geduld wordt dus blijkbaar toch beloond. En vanaf nu zijn jullie allemaal van mijn gezaag vanaf (tenzij ik begin te zagen over leningen en inrichting natuurlijk, hihi).

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi liefste Moon,

hehe eindelijk een einde aan de huizenzoektocht-struggle van 2 jaar! Een dikke proficiat, het ziet er echt iets moois uit en de moeite om te wachten en blijven verder zoeken.
Ik wens jullie veel geluk in je nieuwe huisje en als je handen uit de mouwen nodig hebt, je weet me te vinden!

P.

Anoniem zei

Lieve Moon,

Ik voel het, je bent "over the moon"... amai, wat een prachtige woning, precies zoals je zo graag wou. Dikke proficiat, ook voor uw schatje, want ook hij is geduldig geweest!!!

zoen, Inge