dinsdag 24 juli 2007

Habitat

Jaja, ik heb het niet kunnen laten en bij Habitat een boekenkast in de solden gekocht! Hoewel ons appartement al bijna propvol staat vond ik toch dat we veel te weinig ruimte hadden om boeken te zetten. Ondanks protest van het lief - die liever zou wachten tot we (eindelijk) een huis gevonden hebben met het kopen van nieuwe meubels - heb ik toch mijn wil doorgedreven, tsja :)

Hebben ons wel bijna een ongeluk gehoffen om de kast boven te krijgen, bleek van massieve eik te zijn en niet van fineer namelijk. Maar gelukkig zijn we heelhuids (maar zwaar puffend) bovengeraakt.

Dan heb ik me een hele avond beziggehouden met het herpositioneren van verschillende meubelstukken en het logisch indelen van boeken, folders en andere prullaria. Ik was tevreden over het resultaat moet ik zeggen. Nu kunnen we er weer een tijd tegen - tot ik het weer in mijn bol krijg that is. ;)

Ach ach, laat dat huis toch maar snel uit de lucht vallen. Tegenwoordig is het bijzonder windstil op Immoweb. Hopelijk trekt de huizenmarkt in september weer wat aan. Twee jaar zoeken naar een huis begint toch wel lang te duren....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En nu nog boeken lezen
:-)))

Moon zei

Ik lees altijd een 3tal boeken tegelijkertijd... vandaar dat het zo traag opschiet he ;)