maandag 30 juli 2007

Strange art by McCarthy & The Love Boat



Hier ben ik dan weer. Heb enkele dagen overgeslagen om te bloggen dus dat maak ik bij deze goed.

Zaterdagnamiddag ben ik met vriendin S. en haar dochtertje van nog geen maand gaan wandelen in het Middelheimpark waar het werk van Paul McCarthy (nee, niet de Beatle ;) te bezichtigen was. Opblaaskunst! Zoals op foto rechts (dit werk is genaamd: "Shit pile"). Heel -euh- intrigerend. Maar het was vooral een gezellig wandelingetje in het park, en de baby is zeker kunstliefhebber want heeft geen kick gegeven, zo braaf!

Zaterdagavond dan met vriendinnen S. en E. in La Riva gaan eten, njam njam (wel overdosis tomaten door mijn keuze van voor- en hoofdgerecht). Gezellig bijgepraat en dan achteraf ook nog naar de Love Boat Party geweest, waar vriendin D. ons vervoegde. Jaja, we kunnen dus nog altijd shaken :) Maakte me bij de 80ies-muziek soms wel de bedenking dat een heel aantal van de aanwezigen op de party nog niet eens geboren waren in de jaren 80! Thomas de Soete draaide heel goed, TLP al iets minder, maar aan de muziek die Magnus draaide hadden we geen boodschap en we zijn dan maar vertrokken. Misschien maar goed ook want ik hoorde achteraf dat ze de fuif om 4u hadden stopgezet en dat veel fuivers misnoegd waren omdat ze nog heel wat bonnetjes over hadden.
Vandaag back to work, 's avonds nog blitzbezoekje gehad van mijn ouders die mijn boekenkast kwamen bewonderen ("dat is helemaal geen massief eik maar fineer" :). Daarnet weekendje London eindelijk geboekt. Nu kan ik gaan nadenken over wat we allemaal gaan zien en doen...is mijn eerste keer London in de zomer, ben benieuwd!

Geen opmerkingen: