maandag 23 juli 2007

Here comes the rain again

En daar was de regen weer! Een echte zomer hebben we eigenlijk nog niet gehad (of missch wel: eigenlijk al in april ;)
Daarstraks met mijn lief nog even gediscussieerd of die zware regenval (en zelfs overstromingen in de UK) al dan niet te wijten zijn aan global warming. Ik meen me te herinneren dat Al Gore al gewaarschuwd had voor dergelijke taferelen.

Ik hoop nog altijd op een klimaatminister, maar vrees dat "la Marseillaise" Leterme de groenen er niet bij zal willen. Dan zullen we met zijn allen zelf maar een kleine bijdrage proberen te leveren, niet? Bereken hier alvast je ecologische voetafdruk: http://wwf-footprint.be/destandaard/

Mijn voetafdruk is 3.9 hectare, heb wel de waarheid wat geweld aangedaan omdat ik nog wel af en toe vis eet maar toch gekozen heb voor "nooit vis of vlees". Spijtig dat het lief een bedrijfswagen heeft waarmee hij alle dagen naar het werk rijdt, want dat heeft er ook niet veel goed aan gedaan :P

Geen opmerkingen: