zondag 5 augustus 2007

Lokerse Feesten

Gisteren zijn we naar de Lokerse Feesten geweest. Mijn favorieten de Pet Shop Boys stonden immers op het programma. En of het de moeite was! Het optreden was fan-tas-tisch! Het feit dat het een zwoele zomeravond was verhoogde de pret natuurlijk nog. Neil en Chris waren helemaal in form en de dansers en zangeres maakten de show compleet. Echte wereldklasse! Maar is natuurlijk logisch dat ik dit vind als fan :)

Vandaag zijn we wat gaan rondfietsen in Antwerpen om buurten te verkennen en huizen te zoeken. Hebben wel een aantal toffe straten ontdekt die we vroeger nog niet in ons zoekvizier hadden, vanaf nu dus wel. Wil er echt werk van maken en heb me vandaag nog in een heel aantal immo-kantoren ingeschreven die vooral in Antwerpen werken.
Zijn ook nog even in het Nachtegalenpark ene gaan drinken. Eerst een poging gedaan tot bestellen bij "de Dikke Mee" maar de obers hadden meer oog voor het dekken van de tafels dan voor het bedienen. Mensen bedienen was blijkbaar niet hun prioriteit (nochtans was het er helemaal niet zo druk op die moment). Nadat we voor de derde keer een ober aanspraken die blijkbaar andere dingen te doen had (allesbehalve mensen bedienen) zijn we het er maar afgetrapt. Dat was de eerste en laatste keer Dikke Mee dus! Een regelrechte schande. Gelukkig werden we op de Melkerij wel snel en vriendelijk bediend. Een verademing, dat verdiende een fooi dus.

Op het appartement is de temperatuur ondertussen serieus aan het stijgen. Maar je hoort me niet klagen want ik heb eindelijk het gevoel dat het zomer is :)

2 opmerkingen:

The4ofus zei

Jippie! Ik ben super blij dat het optreden zo fantastisch was! En dat het mooi weer was. Vind het wel jammer dat ik het heb moeten missen, maar hopelijk komen ze nog wel eens terug he!

Anoniem zei

't Is maar even om te zeggen dat ik je blog heel graag lees. Ik herken je er helemaal in. Ik kijk al uit naar je volgende berichtjes (vooral naar het bericht dat je een huis gevonden hebt, hopelijk komt dat snel).