woensdag 22 augustus 2007

London

Hier ben ik dan weer! Alle dagen schrijven blijkt voor mij niet altijd evident, maar ik heb een excuus: we zijn voor een verlengd weekend naar London geweest! London is echt wel mijn all-time favourite met zijn parken, ontelbare musea, prachtige gebouwen en de altijd aanwezige buzz.
We zijn naar Tate Modern geweest (er hing een ondefinieerbare Luc Tuymans), zijn de foto's die genomineerd zijn voor World Press Photo gaan bekijken, hebben de "Gherkin" (Swiss Re-gebouw -> zie links) van dichtbij gezien. Ook genoten van het wandelen in de parken, ons vergaapt aan etalages, lekker gegeten,... (ik ben zot van de wraps van de "Pret à manger" een keten die je daar op elke straathoek vindt).
In Harrods hebben we "catnip tea" gekocht voor onze kat. Iets dat ik 3 jaar geleden ook al gekocht had en mijn kat was er zot van. Zijn in feite drugs (ttz kruiden: Valeriaan etc veronderstel ik) voor katten in een groot uitgevallen theebuiltje ;) Als je echt wil kan je hier thee mee maken voor je kat maar volgens mij gaat ze daar toch niet van drinken :) Dus geef ik haar zo'n theebuiltje om aan te snuffelen en binnen de kortste keren ligt ze te rollebollen over de grond :)
We logeerden nogmaals in hotel The Zetter wat een absolute aanrader is! Zalig is bv de digitale muziekbibliotheek die je via de TV kan raadplegen en zo een CD naar keuze beluisteren - meer dan 100 CD's ter beschikking dus altijd iets naar je smaak (van the Kaiser Chiefs tot Barry White). Verder is de rainshower ook zalig. Ach Londen...ik wil dringend nog es terug ;)

Geen opmerkingen: